Výhody a nevýhody propagácie firmy pomocou reklamných predmetov

Premýšľate nad tým, že svoju firmu začnete propagovať pomocou reklamných predmetov? Je to veľmi dobrý nápad, skúsil som to aj ja a viem, že to dokáže naozaj pomôcť. Keďže som to však skúsil v praxi, viem aj to, že takáto reklama môže mať pre firmu negatívny dopad. Mal som možnosť na to, aby som si to overil. Na čo si teda dať pozor?krabička so zápalkami.jpg
 
Výber reklamných predmetov
 
Na reklamné účely, sa väčšinou používa oblečenie, perá, hrnčeky, tašky či kľúčenky. Ja som sa popálil práve na oblečení. Naše logo sme si nechali vytlačiť na bundy. Dostávali ich naši zákazníci a taktiež sme vyhlasovali súťaže, kde ich mohli ľudia vyhrať. Za pol roka sa nám podarilo takto do obehu dostať cez sto búnd. Čo sa ale nestalo. Na sociálnych sieťach raz začalo kolovať video, kde mladík behal po meste a rozbíjal veci okolo seba. Jeho obeťou sa stala napríklad i autobusová zastávka a obecné osvetlenie. Viete čo mal na sebe? Našu bundu. Fotky z našim logom, sa začali objavovať v každom lokálnom médiu a aj na internete. Možno si myslíte, že je to blbosť, ale nebola. Dostali sme mnoho mailov, kde nám ľudia písali, či ide o nášho zamestnanca. Bola to hanba ako svet.
 
Preto som určite skôr za to, aby sa logo firmy tlačilo skôr na perá, hrnčeky a iné menšie veci, ktoré sú jasne reklamným predmetom. Ušetríte si tak nemalé problémy.
 muž píše perom na papier.jpg
Má to svoje výhody
 
Aby som vás od takejto reklamy neodrádzal, musím povedať aj to, že propagovane firmy cez reklamné predmety, je veľmi lacný a efektívny spôsob, ako sa zviditeľniť. Navyše máte vždy po ruke nejakú pozornosť, ktorou môžete obdarovať svojich klientov alebo zamestnancov. To je veľké plus, ktoré dokáže urobiť veľmi dobrý dojem. Viete ako to je. Keď je niečo zadarmo, tak je to tá najlepšia vec na svete a človek, ktorý tie veci zadarmo dáva, tak to je taký malý boh, v ľudskej podobe.

Ohodnoťte příspěvek
loading
×